Financieel Administratief Medewerker m/v 24 uur

Ben jij die enthousiaste persoon die ons team komt versterken?

Wat ga je doen
Als financieel administratief medewerker ben je onderdeel van onze financiële afdeling en HR afdeling. Je ondersteunt waar nodig bij diverse werkzaamheden zoals facturatie, debiteurenbeheer, verzekeringen en archivering, maar ook receptiewerkzaamheden zoals het opnemen van de telefoon en ontvangen van bezoekers en leveranciers. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor facilitaire werkzaamheden zoals bestellen en beheren van bedrijfskleding, kantoor- en kantine artikelen.

Wat vragen wij
– Een ervaren financieel / administratief medewerker met MBO werk- en denkniveau
– Een afgeronde opleiding Praktijkdiploma Boekhouden (PDB) of vergelijkbare ervaring
– Jouw vaste werkdagen zijn woensdag en vrijdag. De derde dag kan in overleg gepland worden.
– Je bent nauwkeurig, zorgvuldig en gestructureerd
– Je bent betrouwbaar en gemotiveerd
– Je beschikt over goede communicatieve en schriftelijk vaardigheden
– Je bent proactief, opmerkzaam, flexibel en enthousiast
– Ondanks dat je een teamplayer bent, kun je ook goed zelfstandig werken
– Kennis/ ervaring Microsoft Office: Word, Excel
– Kennis/ ervaring met Exact Globe is een pré

Wat bieden wij
Uitstekende primaire en secundaire voorwaarden zoals:
– Een uitdagende baan bij een dynamisch bedrijf in een gloednieuw pand
– Je werkt in een klein, gezellig team met leuke collega’s
– Een goed salaris passend bij ervaring en opleiding
– De mogelijkheid om opleidingen en/of cursussen te volgen
– Uitzicht op een vast contract
– Doorgroeimogelijkheden
– Diverse personeelsuitjes en traktaties verspreid over het jaar

Sollicitatieprocedure
Ben jij de financieel administratief medewerker die wij zoeken?
Stuur dan je CV en motivatiebrief t.a.v. Personeelszaken (r.vangorcum@vissertechniek.nl)